Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 31 Oktober 2009

Jangan keliru .........


Jangan keliru dgn gambar ni ,
tempat makan ni bukan kat Thai ,
Baru sekejap tadi aku ambil gambar ni kat Jln Klang Lama , K.Lumpur .
di KL ni macam macam boleh tengok !!!
Kalau hari minggu kat kota raya terasa pula macam kat Manila ,
Kat Chow Kit terasa macam kat Medan pulak ,
Senang saja kalau nak lihat abang Afrika ,
senang saja kalau nak lihat abang Bangla ,
macam macam lagi abang dari negara luar kita boleh jumpa ,
ramai nya pendatang asing di negara kita .
Supaya kita sedar ,
semoga kita sayangi negara kita ,
negara kita menjadi tumpuan orang lain untuk mencari kehidupan .......
Jaga jaga !!!!
Jangan nanti ekonomi dan seterus nya politik negara kita di kuasai orang lain !!!!
Hihihi ...... ada juga perempuan Malaysia tergila gila kan pendatang asing ni .
Masalah ! masalah ! ......

2 ulasan:

farah berkata...

betol...kat melaka pun sama, bila naik bas awam penuh dengan orang asing. tiba2 terasa diri kat tempat orang.

nza berkata...

gitulh keadaan Msia skrg. Akak dok area muar pn mcm dok kt India...Ayoo...yo...