Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 29 Oktober 2009

Ada ada saja !!!!!

Kalau Bos balik lewat ,
ye la tu banyak kerja .....
kesian bos !!!!
Balik umah Datin dah keluar ......

kalau pekerja balik lambat ,
ooooo..kaki ampu la tu !!!!
Nak cari OT la tu ....
Balik umah nanti tentu la kena soal siasat kat bini .... hu hu ....

Kalau bos datang lambat ,
malam tadi Bos lambat tidor g jumpa dgn pelanggan ....
balik umah sekejap je keluar lagi ...
( Bukan jumpa pegawai perhubungan pelanggan ye.... ).

Kalau pekerja datang lambat ,
Ala...malam malam merayap !!!,
dah ada bini pun keluar malam lagi .....
mula la tak boleh bangun pagi .....
(Konon konon g belajar ugama ).

Itu lah lumrah dunia ,
yang rendah selalu terpijak dan di pijak .

Yang tinggi selalu di ampu ,
dan kadang terpaksa di ampu ,
kadang mencabul di tafsirkan gurauan .....

kalau yg rendah bergurau di kata kan gatal , gedik ,
tak kena gaya badan tara untung , di kata mencabul .
Hati hati lah wahai............

ada juga terdengar !!!
perang saraf kerana berebut Bos .....
hi hi hi .... nak jadi isteri no dua ,
no 3 pun tak pe ,
no 4 pun ok ,
Gembira Bos .....
Hidup dalam kemanisan madu !!!!!!

Dah jadi bini muda jangan jadi Raja Putri ,
kesian yg tua ....
ingat ye ! setiap yg muda akan jadi tua.......
ha ha ha .....
diam !
diam !
diam !
nanti bini Bos tahu !!!!!!!!

2 ulasan:

Fatt Chin Choy berkata...

org kaya memang hot
hehe

ummu masyita berkata...

salam
yang muda tak selamanya muda
kan sampai jua waktu tua itu...