Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 10 Oktober 2009

Putus Cinta ?

Sedih ?
Pilu ?
Kecewa ?
Menyesal ?
Tak nak hidup ?
Marah ?

Selalu nya kalau putus cinta ,
Kita rasakan pasangan lah yg bersalah ,

Sebenar nya pasangan kita juga mungkin mengatakan kita yg bersalah .
Jadi fikir fikirkan lah ,
tak yah terlalu berperasaan .......

Hi hi hi .......
Aku tengok lah pasangan becinta ni ,
setengah setengah nya dah dekat nak sama dgn org dah kaweeeen......
had cium cium tangan bila nak berpisah tu dah jadi mcm biasa je .......
Bila uzur , berapa hari uzur semuanya tahu ,
ringan ringan tu biasa la . ( Apa pula maksud ringan ringan tu ? .. tah la.... )

Cara terbaik dlm pergaulan ada lah megikut apa yg dah di tentukan oleh hukum ugama .
Jadi kalau berlaku perpisahan pun ,
tak ada la kesan yg memalukan sangat .
Tapi ,kalau dah berkepit kesana sini tu masaaaaalah leeeee.........

Cari lah penyelsaian dgn cara yg betul .

Selalu nya seorang lelaki mempunyai tenaga dan kekuatan yg lebih dari seorang perempuan . Aku fikir tak perlu lah wanita nak mencabar kekuatan lelaki . hi hi hi ..tendang lelaki ingat nak belasah lelaki , tiba tiba kita terjatuh , luka pula siku , luka pula dahi , jatuh saham!!!!.

hi hi sesia je .....
Tak tau la pula kalau lelaki tu termasuk dalam kumpulan lelaki lembut........
hi hi ... minat ke lelaki lembut .....







Tiada ulasan: