Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 28 Oktober 2009

Ada Suami tapi kahwin lagi .....

Terjadi di Kelantan .....
Bermula dgn perkenalan seorang duda warga Kelantan ,
dgn seorang perempuan berasal dari Selatan Thai ,
rengkas kan cerita ,
Wanita itu di kata kan memang comel !!!!!
bersayang sayang ,
bercinta cinta ,
berkahwin lah di selatan Thai .

Tinggal lah bersama di rumah yg telah serba lengkap dgn kelengkapan rumah ,
salepas sabulan ,
semasa suami tak ada di rumah ,
si isteri bawa keluar semua kelengkapan rumah ,
( Sewa lori ..ooooo )
bersama apa apa lah yg bernilai ,
kemudian isteri nya pun terus lah hilang .......

berbulan kemudian ,
siasat punya siasat .....
dapat lah di jejaki si isteri nya dah berada di selatan Thai ,
bersama dgn suami yg asal .

Rupa rupa nya itu lah cara pasangan suami isteri itu mencari duit .......
Si suami rela asal kan dapat duit ,
Si isteri pula mungkin seronok dapat suami sementara dan duit .....

Tah berapa orang lah si suami tu ada isteri !!!!
Mungkin kalau lagi banyak isteri ,
lagi banyak lah hasil .......

si Isteri pun tak tahu lah ,
dah berapa orang lelaki yg pernah berkahwin dgn dia .

Pasti banyak pengalaman ,
memikat hati si lelaki .....
dan bila tergoda !!!!!
harta benda si lelaki melayang ............

Di KL.......
Aku pernah bersembang dgn seorang wanita warga asing ,
Cantik la juga nampak macam gadis lagi ,
dia dah kahwin masa umur 15 lagi ,
masa sembang dgn aku tu umur dia dalam 20 tahun ,
ada anak satu orang tinggal bersama suami nya di kg ,
suami dia ada di negara nya .
Dia di sini sendirian .
Mau teman !!!!

pakaian nya dedah dedah je.....
gedik no satu !!!
Dia sanggup kahwin dgn orang Malaysia ,

Katanya :
"tak pe la ,
suami kan jauh ,
tak pe , tak habis pun kalau kawen "

Kahwin apa kah itu ?????????
Awas dgn jerat perkahwinan ini .....
Dia terus mencari mangsa nya ......
yang lemah tergoda !!!!!
Akan hanyut bersama noda .....








4 ulasan:

maiyah berkata...

mcm2 cara nak tipu kan

sis_nita berkata...

urmmmm..

jerat camni laa yang selalu mengena dan terkena..

payah nak elak kalo tak berakal..

:)

jemarisepi berkata...

HUHHHHH......
CAM TU PUN ADER EK...
ALAMAKKK....SO NAK PANGGIL CAM MANA TUH EKKK
TAKUT NYA...DAH AKHIR ZAMAN KAN...

Fatt Chin Choy berkata...

yang gatal jadi mangsa