Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 9 Oktober 2009

Cinta pada orang nya ke pada duit nya

Kisah kat kenduri kawen ,
Aku layan la sembang ramai ramai ......

Sekali lalu seorang perempuan cantik ,
dgn cepat seorang pak cik yg rambut nya 70 % putih tu bertanya ," Nak balik ke ? "
Perempuan tu jawab " ye " .

Satu Mamat tu bertanya , " Anak Pak Cik ke ? "

Pak Cik Tu jawab , " Bini aku " .


Mamat tu tersengeh.....
semua yg lain terdiam .....

Hebat gak pak cik Tu....
hi hi hi ....

Tapi itu kira tul ke cinta kat suami ?
Atau cinta kat duit suami ?

Artis pun ramai yg kawen dgn laki tua kan ?

ish!!! lupa lak , artis wanita tua pun ada gak kawen dgn laki muda .
Tu napa ?????.

Dah tau kan ? tak yah la cakap nama ..........

OH !!!.....
Ada suka atok ikan ,
Ada suka anak ikan .



1 ulasan:

:: nurhayati :: berkata...

xpe lerr kita sangka baik sudeh...heheheh