Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 12 Oktober 2009

Mati !!!!!!!!

Banyak nya pekara berkait dgn perkataan mati.........

Mati katak ,
mati yg tidak berguna @ mampus .......

Mati akal ,
Buntu fikiran , tak dapat buat keputusan....

Mati otak ,
Doktor kata dah mati , tapi anggota badan boleh di dermakan untuk orang lain .

Mati pucuk ,
Alat kelamin lelaki yg tak berfungsi .

Mati daun ,
Alat kelamin wanita yg tak berfungsi , hihihi... tul ke ? .

Mati sahid ,
Mati yg sangat berguna dan mendapat pembalasan yg baik di akhirat .

Banyak lagi kan ?????
Anda pasti lagi tahu ..........

Hi hi hi.....
Mati hidup semula .
Itu nyayian Jamal Abdillah .

Tak boleh kata Tan Sri Isa Samad mati hidup semula !!!!,
Pepatah yg sesuai , Diam diam ubi berisi .........

Selalu nya kalau ada yg mati ,
pengali kubur dapat duit ,
penjual keranda dapat duit ,
yang memandikan mayat dapat duit .

Kalau YB mati ,
pasti ada piliharaya ,
Blog blog politik tambah aktif .....
Pembangunan di istiharkan ,
kadang kadang duit tunai pun boleh dapat .....
hi hi hi...
kadang kadang upah tampal poster ,
kadang kadang upah gi undi ,
surat khabar laris......
duit juga tu .......

kat Bagan Pinang tu !
Cili Api pun di bagi bagi .....
nak panncing undi la kata kan ......
biar pedas tak pe ..... janji orang suka .

Mustahak ni !!!
Ingat ! , jagan tak ingat ,
Orang orang yg hendak terlibat dgn politik piliharaya amat perlu ,
belajar ilmu beladiri ,
apa apa la .....
Kuntau ,
silat ,
Tae Kwon Do ,
Karate ,
Taichi ,
kalaripayat ,
dan banyak lagi lah yg boleh di pelajari ,
Buat malu je ....
sikit sikit bengkak ,
sikit sikit berdarah ,
sikit sikit masuk wad .

Buat banyak kerja polis je .
bagi lah masa untuk polis tangkap perasuah........

Ilmu peluru dan bom pun kena ambil tahu juga .
Ilmu kebal tu kalau ada jangan la pakai sendiri je ....
kongsi kongsi le.....

kalau nak belajar ilmu pun hati hati ,
jangan sampai mati di potong berbelas keratan........

Jangan terpengaruh dgn keadaan di parlimen tu .....
Dia orang tu gaduh lain.......
kadang kadang ada unsur unsur drama .......

Apa apa pun.......
kalau rasa minat nak berkempen lagi....
Jangan la sampai dok minta ada Yb yang mati lagi.......

Selamat berbahagia YB ......
Selamat bertugas ,
Di dunia kerja anda di adili oleh pengundi ,
Di akhirat semua insan akan di adili oleh Allah Yang Mahal Adil .






.



1 ulasan:

Arif Omar berkata...

bab mati ni , umno pun hampir-hampir mati kutu.