Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 15 Oktober 2009

Dak dak kat desa lebih kurang dgn kat kota ....

Aku lihat mereka naik moto cara gila .....
sama dgn budak kat kota raya juga .....

umur 13 , 14 belas tahun dah merokok ....
dah besar , kalau tak kena gaya jadi sahabat dadah......

hi hi ....
yg pompuan pun tak kurang gedik nya ,
hi hi hi ....
kau orang pun tahukan , baru je balik kg beraya ...

Itu la cara mereka nak bergaya ...
Nak tunjukkan kehebatan la tu .....

itu lah cara cara mereka yg tak hebat nak bagi orang kata hebat....
hahaha......

salah sapeeeee neeeee ????
Mak ayah ?
Dasar pendidikan Negara ?
Atau kenapa ????

1 ulasan:

rizwan's sweetheart berkata...

kekadang budak2 kat kg lagi 'hebat' depada budak bandar...