Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 30 Oktober 2009

Masjid Kristal Ganu Kite , dan persekitaran.... (Kenangan dan Pengajaran bersama saudara saudara ku )













Maaf kan Aku wahai adik beradik ku...............

Dalam perjalan balik , salepas melawat masjid kristal ,

aku memaksa diri ku balik megikut jalan yg berlainan .....

biar pun aku bersendirian ...........

Aku tak mahu nanti kata kata ku menghiris hati di antara kamu bila aku bersuara lagi banyak !!!!!

Semoga kamu semua tahu !!!!!

Semoga kamu semua mengerti ..........

Pada situasi tertentu Aku seorang penakut !!!

Aku Takut pada Kelajuan ...

Memandu waktu malam dalam keadaan jalan yg tak pasti .

Aku takut kehilangan anggota badan ku !!!

Aku takut kehilangan anggota badan insan insan lain yg bersama dalam kenderaan ku .

aku tak mahu parut lahir di badan ku .

Aku tak mahu parut lahir di anggota badan insan insan yg ada dalam kenderaan ku .

Aku tak mahu mengejar kesusahan ......

Maafkan Aku !!!

Maafkan Aku !!!

Maafkan Aku !!!

Andai cara ku salah pada pandangan mu ......

Aku tidak salah kan kamu !!!

Aku sayangi kamu selama lama nya .....

Tiada ulasan: