Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 11 Oktober 2009

Isa masih berbisa !!!!!!

Tu dia >>>!!!!!
5000 lebih jumlah kemenangan .

tahniah !!!
Tan Sri Isa ..........

terfikir pada ku nape Isa menang :

1 ) Pada pemikiran orang Bagan Pinang , rekod kepinpinan Isa mereka sukai .
Jadi lah Isa seorang yg berwibawa .

2 ) Tidak dapat menerima tuduhan Isa sebagai perasuah politik , Hukuman bukan di jatuhkan oleh mahkamah terbuka .Mungkin Isa ada lah mangsa politik . Isa tetap di sanjung , dia merupakan harapan dari orang Negeri , untuk melihat saorang dari negeri , menduduki tempat yg tinggi dlm kerajaan Malaysia .

3 ) Mungkin ada juga yg berkata , siapa la yg tak rasuah , sape sape pun lebih kurang je .

4 ) Dalam sejarah Islam , Ada pejuang Islam yg sangat di hormati , tapi sebelum nya dia seorang yg sangat menentang Islam . Tak perlu lah nak di berikan nama nya , anda pasti tahu . Taubat dan keinsafan merubah segala gala nya .........

5 ) Mungkin Orang Bagan Pinang berfikir , Kalau Pas menang apa la yg bolih dia buat untuk kemajuan Bagan Pinang , Negeri di kuasai BN , Malaysia di kuasai BN ,
hihihi...masa kempen tu pun dah beberapa projek di istiharkan.......

6 ).......

7 ).......

dan nombor seterus nya anda boleh penuhkan . Jawapan nya ada pada anda ,
hihi ...aku mula kan je.....



4 ulasan:

arnamee berkata...

Salam.

sesungguhnya nombor satu tu alasan sangat konkrit kenapa dia menang:)

p/s: Penduduk Bagan Pinang mengenang budi orgnya:)

Tirana berkata...

tahniah kepada yang menang tapi kena beringat, menjadi pemimpin bukanlah perkara yang mudah. Segala tindak tanduk kita akan diperhati bukan sahaja oleh manusia tapi juga oleh Allah.

kelambuharimau berkata...

salah tu dalam pakatan jahanam tu..ramai juga calon baru keluar penjara dan ISA diterima rakyat..fuck u..BN semua x bole..pakatan jahanam tu semua bole..diberi menang dah menggila kalu kalah lagi gile sebab memang orang dalam tu semuanya gile

matrix01 berkata...

Saya tak menafikan kemenangan... tapi bilangan majoriti tu ada sedikit sangsi...