Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 8 Oktober 2009

Ekor Ikan Pari di atas kereta warna hijau .


Kalau nak simpan ekor ikan pari tu senang je .
di jemur biar kering dalam panas matahari je ,
bila dah kering dia boleh bertahan beberapa tahun......
Boleh di gunakan untuk memukul ,
kesan nya agak dahsyat !!!.
Kalau guna rotan kita panggil merotan .
Aku cadangkan ,
kalau guna ekor ikan pari ,
kita panggil memari ,
kalau kau setuju ok...
tak setuju tak pe..... no hal....
Aku cadangkan lagi .....
kalau kau orang ada terlibat dalam politik ,
boleh tak kau cadangkan ,
adakan undang undang ni....
hi hi hi hi ........
Kakitangan kerajaan dan Orang politik ,
yang rasuah dan meyalahgunakan kuasa ,
Di hukum dgn memari ,
berapa kali tu , terserah kat kau orang la ...
Biar dia orang insaf ,
bukan takut ......
Ha ha ha ......
satu lagi jangan lah terkeliru ,
kalau kereta warna hijau tu bukan lah ahli parti yang berwarna hijau .....
Mungkin saja minat warna hijauuuuuu..........
Ha ha .....
saja je ...ku letak ekor ikat pari tu atas kereta wana hijau .......
Salam untuk pengundi Bagan Pinang ....
Mungkin kat pantai PD banyak ekor ikan pari ,
Cari la...............
Nanti mungkin di perlukan ............

2 ulasan:

jai@jezz berkata...

hehehehe... aku setuju.. kiter panggil memari.. hak hak hak.. =P

Saira Azura berkata...

weh..kang kene gam ko nyer blog nih..hahah..tak bleh memari..da cam lirik lagu p.ramlee.."mari oh mari..." lagu dlm hang tuah versi kaler2..korang tgk tak??