Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 11 Oktober 2009

Apa guna berjanji .. kalau tak di tepati!!!

Pagi tadi masa aku terbuang .......
Ada sesaorang janji nak jumpa aku ....
janji pukul 9pagi ,
pukul 10 belum datang .....
cal .. tak dapat .....

ish ish....
orang orang.....

tak pe la ,
bg ajaran kat diri sendiri supaya bila berjanji kena tepati ...
Sakit nya hati......

bagai mana lah agak nya ...
kalau ada kekasih hati yg dah berjanji sehidup semati ....
tiba tiba belum mati lagi ,
belum cacat pun lagi .

dah berkahwin dgn orang lain .....
tak dapat di bayangkan .....
apa lah yg di rasakan ....
cuma yg pernah merasa saja lah yg tahu ...

Sabeeer ye sayang sayang semua yg kecewa tu!!!!!
cari lain ....
kat dunia ni masih ada insan insan yg setia !!!

Hi hi hi ......

jangan dendam dgn laki ,
ayah kita kan lelaki .....

jangan dendam dgn perempuan ....
Ibu kita kan perempuan ......

Doa pada Tuhan agar mendapat jodoh yg baik .
Baik untuk dunia dan juga akhirat........

1 ulasan:

Tirana berkata...

Salah satu ciri orang munafik ialah apabila dia berjanji, dia memungkirinya.