Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 1 November 2009

Teruna dan Dara selamat berjaya mengejar cita cita .....

Dah musim SPM dan STPM sekarang ni......

Teruna dan dara pasti bercinta gila dgn pelajaran sekarang ni ....

Dia antara mereka pasti ada pasangan kekasih ,

mungkin sama sama sekolah atau dgn dia dia yang dah kerja ......

Kalau si gadis tu mungkin juga dah ada yg bertunang !!!!

kadang kadang ada juga cik gu yg bercinta dgn murid !!!

Selalu nya cik gu laki dgn murid perempuan la......

tapi , tapi !!! ada juga oooo cik gu perempuan yg bercinta dgn murid laki !!!!

ada kan ??????

kau orang pun tau ......

cakap je la !!!!!!!

kalau yg ada kekasih tu boleh ke bahagi bahagi cinta ,
kat pelajaran cinta ,
kat kekasih cinta ,

...... sms 24 jam tak tegok pun boleh tulis ,
dah jadi pakar sms .......
Hi hi hi Ulang kaji ke YM ?????????.

kah kah kah .... sambil mandu keta pun boleh sms !!!!!!

Jangan sampai cinta gilerrrr nanti jadi bahaya !!!
Kalau putus cinta ......
terasa sakit macam tertelan kaca ..........

Kalau takut di telan lautan !!!
Jangan belayar di laut bergelora .......





9 ulasan:

maiyah berkata...

cinta2 gak, pelajaran mesti diutamakan, kalo becinta ngan cikgu pun bagus bleh blajar ngan cikgu tu

Norsal berkata...

Betul gak tu.....

Hi hi .... aku setuju ....

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

cinta ngan cikgu lagi parah bebudak ni...

Fatt Chin Choy berkata...

cikgu wanita dan budak lelaki? hehehe... maybe budak tu hebat kottttt

ween berkata...

bercinta dgn cikgu boleh dpt A, HEHE :D

Jijahh @ f.k berkata...

Hi hi hi Ulang kaji ke YM ?????????.

<< jijah le tu ... hahah buku kemana .. YM je lebih ni ... wawawaaa esok x-am ..

Insan Biasa berkata...

Hi hi ....
Ym bincang pasal pelajaran kot!!!
atau mungkin juga gosip cinta ......

imHepPie berkata...

ade xde chenta la plak skang neh..cinta pelajaran pon x...haha

nur.sa berkata...

cinta utk diri sendiri dulu le.. :)