Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 3 Oktober 2009

Isteri curang , Salah siapa ??????

Kalau isteri tidak menutup aurat ,
kalau isteri berpakaian sexy ,
Kalau isteri bebas membuat SMS asmara ,
Kalau isteri bebas di pusat hiburan ,
Kalau isteri tidak bersembahyang ,
Kalau isteri ada lelaki simpanan .

100 % kah kesalahan itu pada isteri ????
Atau 50 % kesalahan isteri dan 50 % kesalahan suami ,

Atau kesalahan itu menjadi 150 % .
100% isteri dan 50 % suami .

Aku bukan hakim yg bijaksana untuk menentukan nya .
Tapi terfikir juga oleh ku ,
setiap kejadian ada sebab nya ,
sebab itu lah perlu di cari .......

pasti anda lagi tahu dari aku untuk mencari..............
Apa kah ada ikatan cinta dalam perkahwinan itu ??????


6 ulasan:

BuLaN iTu aKu berkata...

tak nak la kawin macam ni ..
gerun heheheh

LavENDer Wind berkata...

sorang lelaki itu di cipta sebagai pemimpin ...maka bimbinglah isteri dalam ajaranNya

nursarah87 berkata...

yg penting bukan salah ibu mengandung...

al-mankaraqi berkata...

salam,

saloh ke laki dulu.....laki kener bimbing.....kalar dah tokleh bimbing, baru jadi saloh bini kot.......

Saira Azura berkata...

jgn carik salah sesape..nak hidup sama2..jadik harungilah kehidupan rumah tangga tu same2..kalo sorang je yang nanggung beban, sorang jer yang nak arah hala tuju rumahtangga tu bek hidup membujang...tak payah kawen..senang...bak kata wonderpets.."ape yang penting..kerjasama!!"

~michamicha~ berkata...

kau..nice to read your puitis2 word..
i'm ur best follower
takenote taw!