Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,

Cintailah Allah Yang Maha Suci .

Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 26 Oktober 2009

Datin Suzana dapat anak angkat orang luar negara ...

Datin Suzana .....(bukan nama sebenar )
Dapat anak angkat orang luar negara ,
anak angkat tu lelaki umur lebih kurang 20 tahun ,
seronok betul Datin bercerita tentang anak angkat nya ,
hi hi hi geli nya telinga aku mendengar ,
macam semut dok bergedik dalam telinga aku ........

Datin kena lah belajar bahasa yg di fahami oleh anak angkat ,
bagus tu , tak rugi tahu banyak bahasa .....

hati hati Tin !!!!
bangsa itu pernah menjajah bangsa kita ,
hi hi .... nanti minda kita pula turut di jajah !!!,
Pasti Datin selalu berhubung dgn dia kan ? kan ? kan ? .....
hi hi hi ....anak anak perempuan Datin pun tumpang seronok dapat abang angkat ,
Suami Datin pun mungkin lah seronok juga kan ......
untung untung dapat pergi luar negara ,
tak payah sewa hotel.....

Pasti Datin selalu berhubung dgn saudara saudara Datin kan ????.
Anak anak saudara Datin pasti selalu mendapat perhatian dari Datin ,
bertuah mereka .......

Apa apa pun semoga Datin tak lupa peribahasa orang muda muda ,
"Menyusu Monyet di hujung lautan , jangan lupa kera di laman " .

Hihihi ....
Aku nak cari saudara angkat kat Mekah ,
nanti senang lah nak buat umrah ......
hi hi hi ....dunia !!!!! dunia !!!!!



1 ulasan:

Fatt Chin Choy berkata...

kenapa ler kita selalu agungkan org luar
ramai lg anak yatim blh jd anak angkat kan