Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 27 Oktober 2009

"Kelon" ... susah nak kenal betina atau jantan ...




Di desa ku di panggil" Kelon ",

nama lain ku tak tau ,

panjang nya hampir satu kaki ,

tidak merbahaya ,

cuma air kencing nya kalau terkena mata agak merbahaya .


"Kelon" juga membawa erti tipu ,

Awas jagan mudah kena "kelon" .

( Awas jangan mudah di perdaya atau kena tipu ) .


Hi hi ........

Di mana mana jua ......

Kadang kadang pakaian macam laki laki ,

nampak macam laki laki ,

payu dara nya pun tak kelihatan ,

tapi sebenar nya perempuan .......

suka kawan dgn lelaki ,

Tapi berasmara dgn perempuan .....


Ada juga .......

Pakai macam perempuan ,

nampak macam perempuan ,

tapi sebenar nya lelaki ,

suka kawan dgn perempuan ,

tapi berasmara dgn lelaki .......


69


96


Ingat jangan kena kelon ,


ingat jangan kena kelon ,


ingat jangan kena kelon ,



hi hi hi .....

pernah terjadi di Tumpat Kelantan ,

anak perempuan Pak Cik tu di nikah kan sesama perempuan ......

hi hi hi ..... terkelon !!!!!


pernah perempuan bernama Deris ,

kerja kantin Sek . Men . Petaling , KL .

hahaha.... gi sembahyang jumaat macam laki..........






5 ulasan:

MissXyanne berkata...

tu bukan lipan ke????
i da slalu kene tipu dgn lelaki yg pura2 perempuan kt ym.
aneh betul org mcm ni kan?

Jijahh @ f.k berkata...

Itu "Ulat Gonggok" nama nye dear .. hehehe ..kalo dulu di FRIM kepong . size nye berkali kali ganda besar nye ... macam tak caya pun ada .. tapii ... kenyataan ...

:: nurhayati :: berkata...

a`ah ler tu ulat gonggok rasany...

ellenyna berkata...

uh, geli. goosebump .

KEMBALISEPI berkata...

Rasanya ulat gonggok tu.Kalu diusik dia nanti bergulung. Tapi ulat gonggok yg jenis manusia ni, kalu diusik nanti kepala bengkak, mata lebam.