Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 27 Oktober 2009

"Kelon" ... susah nak kenal betina atau jantan ...




Di desa ku di panggil" Kelon ",

nama lain ku tak tau ,

panjang nya hampir satu kaki ,

tidak merbahaya ,

cuma air kencing nya kalau terkena mata agak merbahaya .


"Kelon" juga membawa erti tipu ,

Awas jagan mudah kena "kelon" .

( Awas jangan mudah di perdaya atau kena tipu ) .


Hi hi ........

Di mana mana jua ......

Kadang kadang pakaian macam laki laki ,

nampak macam laki laki ,

payu dara nya pun tak kelihatan ,

tapi sebenar nya perempuan .......

suka kawan dgn lelaki ,

Tapi berasmara dgn perempuan .....


Ada juga .......

Pakai macam perempuan ,

nampak macam perempuan ,

tapi sebenar nya lelaki ,

suka kawan dgn perempuan ,

tapi berasmara dgn lelaki .......


69


96


Ingat jangan kena kelon ,


ingat jangan kena kelon ,


ingat jangan kena kelon ,



hi hi hi .....

pernah terjadi di Tumpat Kelantan ,

anak perempuan Pak Cik tu di nikah kan sesama perempuan ......

hi hi hi ..... terkelon !!!!!


pernah perempuan bernama Deris ,

kerja kantin Sek . Men . Petaling , KL .

hahaha.... gi sembahyang jumaat macam laki..........






5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tu bukan lipan ke????
i da slalu kene tipu dgn lelaki yg pura2 perempuan kt ym.
aneh betul org mcm ni kan?

Jj berkata...

Itu "Ulat Gonggok" nama nye dear .. hehehe ..kalo dulu di FRIM kepong . size nye berkali kali ganda besar nye ... macam tak caya pun ada .. tapii ... kenyataan ...

:: hayati :: berkata...

a`ah ler tu ulat gonggok rasany...

admin berkata...

uh, geli. goosebump .

KEMBALISEPI berkata...

Rasanya ulat gonggok tu.Kalu diusik dia nanti bergulung. Tapi ulat gonggok yg jenis manusia ni, kalu diusik nanti kepala bengkak, mata lebam.