Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 14 Oktober 2009

Cinta gileeeeee.....

Apa kau rasa bila kau tahu lelaki bercinta sesama lelaki ?
Kalau aku rasa geli ......
minta di jauhkan .......
Tapi aku tau ada yg tinggal satu umah macam suami isteri .....
Anak pasti tak dapat la ..hi hi hi.....
Napa lah dia orang ni......
Jandakan ada , gadis lagi ramai ....
apa la !!!

Awas u !!!
Kat Pasar seni , KL .
Ada kumpulan itu !!!!!!
Banyak tempat lagi kan , kau pun tau.....

Apa pula kau rasa bila dapat tahu perempuan bercinta sesama perempuan ?
Aku rasa geli juga ke?.... hi hi hi .....
Potong jalan lelaki nak kaweeeeen 4 je ......

Aku pernah jumpa pasangan begini ,
kat sec . 2 . Shah Alam .
Nampak gaya macam pelajar " U " .
Aaah.....mana mana pun ada la !!
wahai gadis , hati hati !!

Nak cari pasangan yang berlainan jenis susah ?????
Tak lah .....
Mudah je la ......
Eh ! ye ke mudah ?

Aku tak pandai la bab cari cari ni ...
hi hi hi .....
bila tak pandai ni ...
kot lain jadi nya .
Cari dara , nanti dapat janda ...
Cari janda , nanti dapat dara ...

Jangan tersilap pancing !!!

Pikat anak , dapat mak...
hi hi hi....

Pikat teruna dapat bermadu ,
pikat Dato' dapat atuk ,
kah kah kah ....


Apa pun boleh berlaku bila cinta gileee...



6 ulasan:

BuLaN iTu aKu berkata...

nabi tak ngaku umat..

LavENDer Wind berkata...

dunia macam - macam saja sekarang ini
sampai tanah nak hapuskan kejahilan
hanya untuk mereka-mereka yang sedar
tandaNya

:: nurhayati :: berkata...

rase geli n pelik...na`uzubillah...

kalu pasangn laki n pempuan xpelik sbb berlainan cas (+ n -)

tah ap la dlm pikiran dorang.sengaja je wt diri jd xnormal cmtu...tp ati kecil dorng compem xble terima keadaan cmtu...

Amietz @ f.kay berkata...

emmm ... bila cinta menguasai ...
akal fikiran tak menentu lagi...
siang malam selalu merinduii ...
suami .. isteri .. perempuan .. dan lelaki ...

cinta antara perempuan dan lelaki ..
tercari-cari kasih abadi ...
bagi pasangan yg takde chemistry ...
cari yg lain sebagai pengganti...

bagi pasangan yg sama jenis nii ...
susah nak cakap ... tuhan pun bencii ...
insaf-insaf le sebelum bala menimpa diri ..
moga hidup anda sentiasa dirahmati ...

http://jijahohhjijah.blogspot.com/
Amietz @ f.k
7.54PM/14102009

rizwan's sweetheart berkata...

mohon fda, keluarga dan seluruh keturunan dijauhkan depada budaya songsang ni. bukankah setiap yg bernyawa itu diciptakan berpasang-pasangan supaya saling melengkapi? siang lawannya amlam, gelap lawannya terang, pahit lawannya manis dan perempuan lawannya lelaki... kaum adam... carilah tulang rusuk kamu yg hilang depada kalangan wanita... dan hawa... jadiklah tulung rusuk kepada makhluk sebenar2 lelaki

... nikmatilah cinta

Fatt Chin Choy berkata...

sebab sama jenis lg memahami kot

huhu