Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 1 Oktober 2009

Begini lah kalau dah suka .......


Begini lah kalau dah suka ,
begini lah kalau dah sayang ,
walaupun kucing tu tak boleh bercakap ,
tapi dia bercakap juga dgn kucing tu ,
semacam kucing tu faham ....
tah tah kucing tu faham kot...
minat punya pasal....

jadi usah lah heran ,
kalau ada orang yg bercakap dgn gambar kekasih nya ,
kalau dah rindu tu ,
macam macam boleh jadi .......
dah biasa bercintakan ???
boleh le bagi tau cikit.......
nak tau la gak..... hihihi...

2 ulasan:

nursarah87 berkata...

aku selalu je bercakap ngan kucing..hehe

eiza in the house.. berkata...

kucing itu peneman dikala sedih..:)