Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 9 Januari 2010

Puisi hati

Bila mula membina rindu
Ada cinta di hati mu
Cuma hati yang tahu
Merindu dalam kelu .

Sayangnya hati tiada suara untuk berkata
Merayu pada lidah untuk bicara
Bila lidah membisu
Hati tambah terharu ...

Bila sendirian
Kadang lidah berkata sayang dan cinta
Suara lembut dan mendayu
Manis di hujung telinga
Cuma diri yang mendengar
Dan memujuk hati mengubat rindu .

Lagi di pendam lagi merindu
Cinta mula meresapi di seluruh hati
Indah nya rindu ini sampai ke mati .

Sepi menyembah ego diri
Derita diri bersama masa yang tak henti .



Insan Biasa K.Lumpur .

4 ulasan:

:: hayati :: berkata...

best la update lg...hehe

di hati hanya Tuhan yg tahu...
rangkap satu hingga empat best sgt...n memg btol ape yg dicoretkn tuh...huhu
bkn ape bila berdepan perasaan malu menebal sgt2...
memg bla sendirian seng jer lidah keluarkn kata2 yg terpendam tu kn...tp sayangny si dia x mendgr...huhu

Jijahh @ f.k berkata...

rindu yg tak terungkap .. sentiasa dah akan selalu menyesakkan jiwa kann .. mmm

:: hayati :: berkata...

xda gmbr muka da....huhu

NICK IRFAN berkata...

xtau nk ckp ape lagi kat ko bro! puisi ko smua best!!!!! caya lah!!!!