Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 17 Januari 2010

Makan angin

Beberapa ketika aku layan diriku dgn puisi rindu dan cinta .

Ada keindahan di sebalik derita rindu dan mengharap cinta .

Aku gembira membaca puisi puisi tulisan ku ...

Buat siapa siapa yang merindu dan mengharap cinta , sabar ,sabar , sabar ...

Cinta pasti datang ... Tuhan itu Maha Pemurah ...

Usah di lupakan doa bersama usaha yg di buat ...


O oh ! aku nak bagi tahu ni .

Nora ajak aku pergi Cameron Highland minggu depan ni ,
Pergi hari sabtu pagi, balik hari Ahad petang ,
Kat sana aku berdua saja , Hihi ! macam orang bercinta la pulak.
Ho ho jangan fikir bukan bukan ,
Kalau aku jadi pergi, tidor bilik lain 2 .
Aku belum pernah pergi berdua dgn Nora tempat yg jauh jauh dari KL.
Aku belum bagi persetujuan kat Nora tu !!!

Hay hay apa kata kau orang ,
Patutkah aku pergi sana ????
Best kat sana
sejukkan ? .

4 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

bestt ... sesuai kalau nak hilangkan stress n mencari ilham ....

jijah : i wish i can stay or work there one day

:: hayati :: berkata...

memg best sy pn da lame teringin nk pegi...huhu

err..dlm kereta pn berdua ker??? atau lain2 kenderaan???
ingt nnt sape pula yg ketiga...huhu

minx maaf bebanyk yer insanbiasa....sy pn byk dosa...nasiht org jer tau...

:: hayati :: berkata...

saje tegur tkut awk tersinggung....huhu

tp xpe kn??
sbb kita kn kwn....hehe

:: hayati :: berkata...

tp sy rasa nora ada hati ngn awk la...

komen yg awk delete tu sy sempat bace...hehe

awk memg xbahaya kot cume syaitan di sekeliling tu yg durjana...huhu