Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 25 Januari 2010

Gula Gula

Baru tiga malam dok tempat sejuk ...

Rasa tak selesa pula kat KL ni ..

Pasal panas ke pasal ape ?

Entah lah !!

Tah tah pasal tak ada gula !!! he he ...

Nak kena beli gula gula nampak nya .

10 ulasan:

nuyui berkata...

huhuhu.. ingtkn ape lah td... ala.. g jer 7 eleven ek.. ader jual.. huhu.. x pun g tesco xtra.. leh dpt byk.. hehe

Jijahh @ f.k berkata...

haha .. takkan dah jadi omputess .. tak tahan panass

Jijahh @ f.k berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
:: hayati :: berkata...

setuju...pasal tak ada gula la tu...semut la katakn...hehe

beli jgn xbeli....sblm beli kita semak label dulu...ada gula merah, gula pasir, gula perang, gula gula....hehe

Insan Biasa berkata...

kah kah .tema kcih Nuyui kerana bagi cadangan...

Insan Biasa berkata...

Jijahh...

Tak minat jadi omputessss ke ?

Jom la g sana ....

Best kalau kerja sana ...

Insan Biasa berkata...

Dik hayati ...

Nak gula yg tak bahaya ...

hihihi...

Insan Biasa berkata...

Seronok main padam padam .....

:: hayati :: berkata...

eh gula dibeli...huhu
hakikatny x kn???
anggap la harga gula sbg hadiah penat lelah mrk yg memproses si gula....hehe

gula salah satu kurniaan Allah yg xternilai...........

:: hayati :: berkata...

ops tertinggal lak,

pd kita n semut2 juga.......hehe