Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 6 Januari 2010

Pertunangan

Aku bersama kawan baikku nak beli cincin untuk pertunangan .

Bukan untuk aku ,

Tapi kawan ku nak bertunang .

Mungkin gi tengok kat Jln. TAR .
Aku tak berapa tahu sangat hal benda ni , nak cari yg comel sikit kat mana ye ???

hihihi ....gembiranya dia .

4 ulasan:

~ aRora_aTeh~ berkata...

erm..tgk kat jln TAR tu kat wisma yakin ke..dlm tu ade habib kan..leh je tgk ctu...

tp lau suke design yg simple but sweet cer masuk pohkong ker..

sbb ade sstgh org tak suke yg sarat n meriah sgt..mcm habib tu..sbnyk pilihan yg meriah..

:: hayati :: berkata...

ingt tuk bidadari awk...hehe

cincin yg comel bkn pd harga n jua rupe...bla hati da suka sumeny comel belaka...

moga dia gembira hingga ke syurga......amin

:: hayati :: berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
NICK IRFAN berkata...

wa! sajak yg sgt romantik... best!!!!