Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 22 Januari 2010

Madah orang bercinta

Sayang !

Kiranya aku tiada lagi di sini
Mungkin buat sementara
Mungkin untuk selamanya .

Aku tidak tau di hati mu sayang
Kau bermain dgn kata kata .

Andainya kau mencintai aku
Terima kasih sayang
Kekalkan lah di hati mu
Kalau kau tidak mencintai ku
Apalah daya ku
Pertemuan dan perpisahan adat di dunia ini.

Jodoh pertemuan
Hidup mati
Maha Kuasa Illahi .

Ampun dan maaf aku pinta
Salah silap tata bicara .

Ingat lah ! aku sayangi diri mu selama lamanya ...


Kuala Lumpur .



5 ulasan:

NICK IRFAN berkata...

best sajak ni!! ape2 pun truskan menghasilkan sajak2 yg best!!

:: hayati :: berkata...

huhu...nk g mane????
eh tany mcm sy ni `syg` awk lak...hehe
tp memg syg kot maklum ler kita kn kwn slalu berinteraksi...da ari2 rasa cm rapat jer ukhuwah yg terbina tu....huhu

emm jgn la sedih...doa jer...tu ler snjata kita....

masih xdpt memahami dia ker??

:: hayati :: berkata...

huhu jgn ler g lelame...
merajuk bawa hati ker....
sunyi pula rasany.....
windu nk berbicara.....

nurayunni berkata...

da stahun berkapel tibe2 die ckp xsyg sy...
camane 2 yer?

lin berkata...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室