Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 29 November 2011

Salam Cinta Buat Sayang

Salam Cinta Buat Sayang

Ingin aku padamkan ingatan
Namun aku tidak mampu
Semakin aku cuba melupakan mu
Aku jadi semakin rindu

Lalu aku memilih untuk mengingati
Biar rindu bertambah rindu
Aku lalui daerah syahdu di dunia angan
Bersamamu tiap waktu

Di alam yang nyata
Aku tanpa kasihmu
Aku terus memuja
Biarpun suara cintamu terus kelu

Di alam yang nyata
Aku insan paling derita
Namun di dunia angan
Aku sungguh berbahagia
Kita hidup dalam bercinta

Semalam adalah mimpi
Hari ini adalah ilusi

Mungkinkah besok yang ku nanti
Kita berkasih di dalam realiti
Di kamar sepi ini
Kau hadirkan diri
Membawa kerelaan hati
Menyerahkan asmara suci
Yang telah lama ku nanti
Moga ini akan terjadi ...

insan biasa

29.11.2011
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: