Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 27 November 2011

Malam Kepiluan

MALAM KEPILUAN

Di saat begini
Pun dalam kegelapan
Aku nampak bayangan wajahmu
Biarpun begitu
Aku cukup tahu
Kau terlalu jauh dariku
Aku dapat merasakan
Bagai ada salam halus untuk hatiku
Bahawa cintaku di singkir oleh hatimu
Kasih sayangku tersungkur di hujung jari kakimu
Di pertengahan malam ini
Aku sedang menangis
Biarpun ku lihat bayangan wajahmu tersenyum
Senyuman yang manis itu
Telah menjadi keindahan yang beracun .

insan biasa

27.11.2011
Kuala Lumpur .

Tiada ulasan: