Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 1 November 2011

INSAN SEPERTI MU

Insan Seperti Mu

Tika aku dalam kesepian
Tika aku dalam ke piluan
Tika aku dalam kelesuan
Aku bertemu diri mu
Cintaku yang telah terpadam
Tiba-tiba bernafas kembali
Aku bagai musafir di gurun
Dahaga sepanjang musim
Aku bagai bertemu tasik yang jernih
Di pinggirnya di bina mahligai kasih
Sekelilingnya taman yang indah
Sekali-kali tidak ku sangka
Mungkinkah aku di duga
Itu hanya fatamorgana
Andai ini satu kenyataan
Andai kau rela memberikan cinta
Ingin aku berkata
Inginku persembahkan padamu
Inilah cinta terakhir dariku
Sudah lama aku mencari
Insan seperti mu
Kaulah insan itu.

insan biasa

1.11.11
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: