Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 28 November 2011

CINTA YANG DI HATI

CINTA YANG DI HATI

Cinta telah lahir di hati
Bagai bunga terus mewangi
Tiada saat untuk berhenti
Harum hingga ke hujung nafas
Tak terkata oleh bibir
Tak tertulis oleh jari-jemari
Tak terukir di pandangan mata
Tak terpamir oleh gerak raga

Syahdu dalam impian mengharap relamu
Pilu dalam rindu tanpa kautahu
Andai hadir dalam mimpi-mimpimu
Andai terlintas di ruang fikirmu
Itulah sebenarnya salam lambaian cinta dariku

Di sini aku menunggu
Datanglah pada hatiku
Kiranya sukar bagi sayang
Untuk hadir di kamar rinduku
Catatkanlah alamatmu pada jiwaku
Aku akan keruang hatimu
Memeluk kejujuran yang ada pada tubuhmu
Biar nafas kita bertemu
Biar hati kita berpadu

Aku Ingin di cintai dirimu
Seperti semurni cintaku padamu
Aku ingin berbahagia bersamamu
Begitulah doa-doaku.

insanbiasa
28.11.2011.

Tiada ulasan: