Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 10 November 2011

BICARA HALUS DARI KALBU

BICARA HALUS DARI KALBU

Andai aku sudah tiada
Sebenarnya aku menemui Ilahi
Dan aku tidak kembali lagi
Ungkapan kata cintaku
Ku tinggalkan di sini
Bacalah dengan kejujuran hati
Tika ku lihat pelangi
Aku telah berusaha
Malangnya aku tidak berdaya
Aku tidak kecewa
Tapi aku hiba
Mungkin kerana aku tidak berharta
Adaku di pandang tiada
Tiadaku tiada siapa yang bertanya

Doakanlah aku agar mendapat rahmatNya.

insan biasa

10.11.2011
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: