Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 14 November 2011

CINTA RAHSIA

CINTA RAHSIA

( catatan ini di temui dalam dairi seorang insan, beberapa hari setelah dia meninggalkan alam ini buat selama-lamanya .... al fatihah buat insan2 yang telah pergi dulu dari kita .. suatu detik kita juga akan ke sana ... )

Tak pernah ku sangka
dari kau bergelar 'single'
hingga kau di milikinya
kau menyimpan satu rahsia
kau menyimpan satu rasa cinta
aku insan yang kau cinta

Oh ! mengapa dulu kau tak berkata
Oh ! mengapa dulu ku tak bertanya
diam mu membuat kau terseksa
diam ku buat aku berduka

Tahukah kau sayang
dikau juga sangat ku cinta
bermula dulu dan selamanya

Sudah tiada jodoh buat kita
cinta kita bergelora di alam maya
cinta kita sepi di alam realiti
segalanya telah terjadi
berbahagialah kau dengan dia di sisi

Biarkan aku begini
menjalani langkah hidup tersendiri
malam berteman embun dingin
siang mengejar pelangi

Dengarlah sayang
pungguk yang sering mendayu
itulah keluhan hatiku
kesal dengan langkahku
pada kisah yang lalu
sepatutnya di saat ini
aku bersama mu
perpeluk hati penuh syahdu

Doaku buat mu
berbahagialah kau
biarpun aku tidak menjadi kekasih realitimu
waktu yang dulu telah berlalu
semakin jauh meninggalkan kau dan aku
tertulis kenangan di sudut paling dalam hatiku
terukir kenangan di ruang hatimu

Tiada lagi ku temu
insan seindah budi
sejelita dirimu ....

insan biasa

14.11.11
Kuala Lumpur
Di satu sudut petang ....

Tiada ulasan: