Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 3 November 2011

BISIKAN KALBU

BISIKAN KALBU

Di sudut pagi
Kau bermesra dengan kekasihmu
Aku bermimpi dengan bayang-bayangmu

Tika mentari meninggi
Terlihat kau tersendiri
Itu riwayat hidupmu
Tapi apakah aku masih bermimpi

Ada cinta di hati ini
Tapi mungkin kau tak memahami
Atau mungkin kau mengerti
Tapi hatimu tidak sudi

Ah !!
Aku hanya berilusi
Aku hanya camar di lautan
Terbang di malam yang kelam
Tanpa bulan dan bintang
Suaraku berbisik puisi
Hilang dalam desiran bayu
Tiada siapa yang mengambil tahu .

insan biasa

3.11.2011
Kuala Lumpur .

Tiada ulasan: