Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Khamis, 24 November 2011

Alam Maya Ku

Alam Mayaku

Biar kita jauh dari sentuhan tubuh
Kita dekat di hati
Di maya ini melihat wajahmu
Di maya ini mendengar suaramu

Siang dan malam
Kita dalam jalinan persahabat
Moga jujur setia di hati kita

Di kala sunyi
kalian tetap menemani
Di kala kepiluan melanda
kalianlah penasihat yang sudi
Di kala gembira
ayuh !!! kita juga bersama

Siapalah aku tanpamu
Insan terpinggir di dunia nyata
Terbang tak tinggi
Melangkah tak jauh
Tiada tidak di sedari
Hadir tidak menambah seri

Salam kasih di maya ini
Kita bermesra di sini
Inilah kenyataan
inilah ilusi

Alangkah lebeh indah
andai bertemu di dunia nyata
Tapi itu hanya khayalan saja
Aku hanya lahir di dunia fantasi ini
Maafkan aku duhai hati
Aku tiada di dunia realiti

Usah di kesali
Usah di tangisi
Relakanlah rindu ini
Cinta tanpa percintaan
Kasih tanpa perkasihan
Asmara hanya mimpi angan-angan .

insan biasa

24.11.11
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: