Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 9 November 2011

Aku Yang Tersendiri

Aku Yang Tersendiri

Di suatu sudut alam
Aku sering di lupakan
Berteman bayu petang
Aku debu paling kecil
Di saat hujan aku terhempas ke bumi
Sering tiada terpandang oleh mata
Di saat pelangi menjelma
Itu hanya harapan yang hampa
Itu hanya keindahan bicara
Manis tutur bahasa
Menyembunyi racun berbisa

Duhai Kejujuran
Di manakah kau berada
Aku merindu sepanjang usia ...

insan biasa
9.11.2011.

Tiada ulasan: