Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 6 November 2011

Cinta Sejati

Cinta sejati

Bercinta berkasih sayang kerana Ilahi
Berkorban apa saja kerana Nya
Moga hidup suci dan mati di redhai
Lalui detik-detik lebaran ini
Bersyukur pada Nya
Bertekad tidak melakukan
Segala larangan Nya
Biarpun sekecil-kecil dosa
Bertekad untuk melakukan
Segala suruhan Nya
Mengumpul sebanyak-banyak pahala
Moga menjadi ahli syurga

Duhai Ilahi
Jadikanlah aku perindu pada Mu
Jadikanlah hatiku mencintai Mu
Moga tidak ada sedetik pun dalam hidupku
Aku melupai Mu
Moga tidak ada sedetik pun di hatiku
Aku tidak bersyukur pada Mu

Neraka itu amat menakutkan
Moga aku di jauhi darinya

Aku bersaksi
Tiada Tuhan melaikan Allah
Dan Nabi Muhammad itu Pesuruh Allah.

insan biasa

Kuala Lumpur
Hari raya Korban 6.11.2011.

Tiada ulasan: