Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 8 November 2009

Sanggup buat apa saja untuk mengoda si dia ......

Mungkin si dia gadis di bawah umur agak senang untuk di goda ,
fikiran nya belum matang ,
pengalaman nya belum banyak .

Mungkin juga umur saperti itu bermula nya rasa ingin di cintai dan di sayangi ....
di tambah pula dgn falasafah Cinta yg melambak di buku dan di mana mana ....

"Cinta itu bukan harta atau rupa , cinta itu hati yg tulus ."

Jadi siapa yg boleh membukti kan ketulusan hati nya ,
Siapa yg boleh membuktikan kejujuran nya .
Mungkin boleh meragut Cinta dari gadis bawah umur itu .
Mungkin bukan untuk semua gadis ,
Tapi ada lah gadis bawah umur yg terpedaya dgn kata cinta itu ...
kadang kadang wanita berumur dan isteri orang juga boleh tertewas dgn kelembutan rayuan lidah pengoda .....

Aku pernah bersembang dgn pemuda dari Indon ,
Dia sanggup melakukan apa saja untuk mendapat kan cinta .....

Kata nya dia sanggup minum air kencing gadis itu dalam usaha mendapatkan cinta nya .....
Begitu sekali kesanggupan nya !!!!!
Awas perangkap cinta sebegini ,
Dia sanggup laku kan apa pun untuk bukti kan cinta nya ......

Bila gadis dah tergoda..
Bila dah bercinta .....
mungkin satu perangkap di buat ......
Ikut ka Lombok kalau betul betul cinta !!!!
Kerana si Lombok telah pun buktikan cinta nya dgn pelbagai perbuatan zahir dan batin .....
Si gadis pun buktikan juga cinta nya ,
ikut lah lelaki pengoda itu pergi ke mana pun !!!!
Awas !!!!!!!!
Jangan tersalah bercinta ...........




7 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

tu cinta buta tuli namanya

sI tEDI berkata...

aduhai.. sampai begitu sekali... dasyat.. jd x mustahil ramai gadis malaysia di bawalari ke indon :)

annie berkata...

Indon, kan kaya ngan mantera pelbagai, itu senjata diorang utk tawan anak gadis kita..kot..

Salam, terima kasih sbb sudi menjadi sahabat saya..

Fatt Chin Choy berkata...

kesian yg terperangkap

kairole berkata...

kuat2kanlah firewall dalam diri kita. supaya tak mudah tertipu dengan tipu daya manusia dan syaitan durjana. tu je jalan penyelsaiannya sbb takde yg lebih berkuasa melainkanNya yang esa .
eh mcm pantun pulak ye =)

maiyah berkata...

moga gadis2 suma sntiasa hati2 n bijak wat pilihan

wahyujatmika berkata...

salam hormat dan rahyu.

silap langkah ketika berjalan, boleh diperbaiki. Silap langkah dalam kehidupan, merana padahnya.

Rawana buat apa saja untuk mendapatkan Sita Dewi, dan orang yang sedang dilamun cinta, tidak ingat waktu dan peristiwa. Berhati-hati belayar dibadai yang tidak menentu.

Justeru cinta pada Ilahi adalah cinta yang pasti.

Bicarawahyu.