Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 16 November 2009

Pencabul di mana mana ......

Awas lah kanak kanak , remaja dan suri rumah !!!!!

Pencabulan boleh berlaku di mana mana .....

Ada gadis di cabul semasa melintas jalan ,
pencabul nya pemandu kereta ....

Di Ampang budak perempuan umur 13 tahun ,
di cabul oleh bapa dan abang nya ,
Harian Metro memanggil nya sebagai 2 beranak setan .
Bapa haruan nak makan anak !
abang haruan nak makan adik !

Mungkin dunia sekarang banyak lagi .......
Ikan ikan haruan iblis ,
Gunting dalam lipatan ......
pisau dalam pakaian dalam .....
Sudah menghiris , sedang menghiris dan akan menghiris ....
hingga hirisan hirisan itu menjadi ketagihan .....

Mungkin rahsia nya tak terbongkar .
tapi busuk bangkai itu pasti nanti nya dapat di hidu .....

Kejahatan pasti mendapat balasan ....
Tidak ada perkataan selamat di dalam kamus untuk mereka yg melakukan kedurjanaan .......
Biar sekaya mana dan setinggi mana pangkat mereka .
Mungkin terlepas buat semetara di dunia ,
tapi di akhirat yg mana tempat kekal abadi ....
pembalasan menunggu ............



6 ulasan:

Insan Biasa berkata...

selalu nya perempuan di cabul lelaki ,
kadang lelaki cabul lelaki ,
kadang wanita cabul lelaki .....
nafsu mereka tu ganas gileeeeee

Insan Biasa berkata...

hi hi hi.....
Aku tak pernah di cabul wanita !!!
Dalam mimpi pun tak pernah gak........

eyena berkata...

hahai so baik belajar seni mempertahankan diri.. amboii kamu ni sapa laa berani nak cabul kamu..haha tengok pon mau larik dah ni..lariiikkkk...hahaha

maiyah berkata...

mintak dijauhkan

'AQILAH berkata...

yela dalam surat kabar semua pasal benda ni..kadang2 naik bosan dnegar n baca..tapi kene beringat kat diri sendiri jugak.

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

perempuan cabul lelaki? pelik bunyinya..tapi masa zaman nabi yusof dah ada :)