Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 7 November 2009

Pemuda Lombok pandai memikat ????



Harian Metro hari ini ,
Pelakun remaja Sasabila Yunan 15 mengikut kekasih nya ke Lombok ,
tiga bulan lalu ,
di sahkan mengadung salepas beberapa minggu berkahwin .....

Sabelum ini sudah ada beberapa orang gadis Malaysia mengikut kekasih nya ke Lombok dan kahwin . Mungkin yg tak di kesan oleh akhbar ramai lagi .....

Apakah sebenar nya yg menyebab kan pemuda Lombok di gilai ....

Gadis bawah umur selalu menjadi mangsa ......

Apa kah tindakan yg telah di ambil untuk mencegah kejadian saprti ini ?

Siapa kah yg patut menjawab soalan ini ????

Setahu aku kalau melakukan seks dgn gadis bawah umur ,

walau pun dgn kerelaan si gadis ,

Juga di kira perlakuan rogol !!!!.

orang yg memperdaya kan gadis bawah umur ada lah penjenayah seks ,

Perlu di hukum !!!!

Tak kira dari negara mana mereka ....

kerana perbuatan memperdayakan itu di lakukan Di Malaysia .
Malaysia kan kaya dgn undang undang ...

Hi hi... dalam mimpi pun aku tetap menjaga tatasusila !!!!!!

6 ulasan:

jee yunus berkata...

hihihi..jiran sy pon ikot lelaki g lombok..smpi skrg x nk blik..kesian dkt mak dier..

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

ilmu pengasih kut?...
kesian kat ibu bapa masing2

maiyah berkata...

yelah ubat pengasih lah tu, mmg kene tipu tapi nak wat camna kalo gadis tu sndri nak ikut

faqih berkata...

pmpuan gatal..
hehe~

yusuf mujahidin ™ berkata...

Aslmualaikum bro..

pelik jg dgn fenomena ni...emm

Muhammad Yusuf berkata...

Tak benar bila sebab ilmu pengasih banyak wanita malaysia hijrah ke Lombok. Tapi wanita malaysia yang terlalu cepat percaya pada rayuan lelaki....