Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 25 November 2009

Satay



Aku suka makan satay ni ,
Kuah nya bagi aku .... wow !!!! sedap !!!

haha !! tolong iklankan ......

Kekadang aku pergi makan satay kat kajang .
Satay Kajag tu ok juga la !!!!!!

Nak ikut boleh.......

jom .....

5 ulasan:

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

terliur plak...

FIESYAH berkata...

belum mkn ni
pelah cite pasal satay ni....

khairul onggon berkata...

kat mane ni? klu tuan tanah dah ckp sedap, mesti sedap ni.. :)

Insan Biasa berkata...

hihi .. cal je no tu ...
merasa la satey tu . hihihi

saadah saadun berkata...

kat mana sate nih..
teringin jugak nak merasa nih