Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 20 November 2009

Tangan gatal



Hi hi !!! jangan pandu laju laju !!!!!


Kesian Cik Nora .
Tiga hari lepas kereta dia terlibat dalam kemalangan .
Mungkin satu minggu baru siap di baiki .
Semalam pergi kerja dgn bus .

Bus kalau masa puncak ramai sangat penumpang ,
Cik Nora kan selalu pakai sexy !!!
Hi hi !!!! geli geli geli ada tangan gatal meraba dia .....
Apa boleh buat dah ramai ,
tangan iblis mana pun tak tahu .....

Malu aku nak tanya kat mana sasaran yg kena !!!!!
Yang pasti ! iblis tu gila sex .
Mata lihat ,
nafsu tak terkawal....

Tah lah ! siapa agak nya bersalah ?
Yang pasti si tangan gatal tu .... jahat dan tak tahu malu .

Cik Nora pun lambat kahwin !
Bila nak kaween ????
Hi hi datang la pinang insan biasa ....
Bukan ajak ajak ayam .
Ajak ajak kucing la....ha ha ha ....

( cik Nora bukan nama sebenar . Dia tu comel sesagat )


6 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Dulu aku naik bus pun pernah kena raba ...
ramai sangat orang masa tu , jadi tangan orang gatal tersalah sasaran ....

Ha ha ha
ha ... buat lawak la pulak!!!!!!

imHepPie berkata...

sapa nora?ni jeles neh

khairul onggon berkata...

klu dah syg, pi cepat meminang, sebelum di sambar oranggg... ahahahaha...

cinta lea ixora berkata...

pi pinang cpt2 sebelum terlmbt...
ape kaitan gamba ngn entry ni eh?huhuh

:: hayati :: berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
:: hayati :: berkata...

dua2 salah...

tp simpati jugak ler sikit kt cik nora tu sbb kena raba...

tp cik nora xpatut mrh sbb tgn iblis tu cik nora gak yg memanggil2....

nota kaki: insan biasa ler g pinang cik nora tu...hehe