Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 4 November 2009

Pertemuan pertama ......

Aku bertemu dgn seorang gadis .........

Mungkin pada pandangan umun dia cantik , tapi mungkin tidak di kata kan amat cantik ....

Tapi bagi diri ku dia terlalu cantik untuk menjadi kawan ku ......

O 00 ya !!! kawan tapi mesra maksud ku .....

Aku rasa macam pernah lihat gadis itu ,

tapi tak ingat lihat di mana ???

Di alam nyata ke ?

Atau di alam cyber ke ?

Yang penting !!! aku telah tertawan dgn dia ......

Dalam pertemuan itu , terkejut aku !!
bila dia beri tahu , dia sangat gembira bertemu dgn aku ,
kerana dia memamang suka kan aku .
Aku tertanya tanya apa kah maksud kata kata nya itu ?.
tapi aku diam tanpa bertanya !!!......

Semasa aku dan dia hendak bertukar no HP ,
Pekara yg tak ku jangka tiba tiba terjadi .........
dengan cepat memisahkan pertemuan kami .....

Aku terjaga dari tidor ,
rupa nya aku berminpi !!!!!

Mungkin kah minpi boleh jadi kenyataan ???

Aku terbayang rupa gadis itu ........
Kadang jelas di mata fikir ku !!!
Kadang pudar untuk aku ingati !!!

Mungkin kah itu bidadari yg ku cari ???
Atau hayalan seorang insan biasa saperti Aku !!!!!










5 ulasan:

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

janganlah terus bermimpi, hiduplah di dunia realiti, cantik camana pun, kentut masih berbau... :)

Jijahh @ f.k berkata...

Isk .. sabar je la ... mimpi upenye ... (terkena lagi)... huu tak sabar nak balik kampung ... tiap kali nengok gambar kat atas tu .. pasti rasa rindu kat kampung ... ;)

Solehah berkata...

kenapa la mimpi eh..takpa..lama2 jadi kenyataan tu..

maiyah berkata...

mimpi mainan tido, tak bleh nak caya sgt

Che Adlia berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.