Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Ahad, 15 November 2009

Adik merogol kakak !

Adik berumur 14 tahun ,
merogol kakak umur 15 tahun ,
berlaku dalam bilik kakak semasa ibu bapa dah tidor ,
adik memaksa dan ugut kakak ...
kakak kata adik lagi kuat ,
dia tak dapat melawan ,
dia takut dgn adik nya .

Selepas pertama kali dia di rogol,
dia di rogol lagi oleh adik nya beberapa kali ,
sekarang kakak sudah hamil ......
kisah ini terdapat dalam Harian Metro hari ini .

Kedua dua nya bawah umur ,
rasa nya pemikiran mereka pasti tak cukup matang ....
Dari suasana kejadian patut nya kakak boleh cuba pertahan kan diri ...
Tapi kerana kementahan fikiran ....
pertahanan maruah diri tak dapat di laksanakan ....

Desakan seks pasti nya menghantui si adik ...
pergaulan sekarang yg banyak mendedah kan soal hubungan seks ...
rakan sebaya dan di internet .....

Mungkin agak susah untuk menentang sasuatu yg mungkin juga berminat .
Tak tahu lah dalam kejadian ini ,
hanya mereka yg tahu .......

Kanak belum umur belasan tahun sudah pandai melihat internet ....
Bahan lucah dgn senang di perolehi .....

Internet sangat berguna !
tapi dia juga boleh di salah guna !

Saperti memiliki pistol ,
boleh di guna kan untuk mempertahan kan diri ....
tapi boleh juga di gunakan untuk membuat jenayah !

Ini lah hakikat dunia hari ini .
semaikan lah ketaatan pada ugama semenjak dari kecil lagi ......
kerana taat pada Allah lah ,
yg menjamin kesejahteraan hidup dunia dan akhirat ......


9 ulasan:

imHepPie berkata...

hohh..subur btol dua2

anwaruddin berkata...

subahanallah, dunia sekarang,

Tyha berkata...

Terima kasih sudi melawat blog saya.
Sukar nak digambarkan bagaimana terjadi mcm tu...ialah ibu bapa ada dirumah pulak tu.

Zayani berkata...

huh..tkot btol..huhu

cinta lea ixora berkata...

OMG...... gile la bdk2 skrg sume dh pndi...
aku dl umo 14,15 tahun xpnh th psl2 bnde2 cmni..
skrg ni bdk skolah rendah pon ade terlibat ngan sex...
diceritakan sendiri oleh sdare aku yg bersekolah..
leh lak men rabe2....
dak2 skrg ni dh maju sume....
ish.....

ellenyna berkata...

dunia smakin maju, tu la akibatnya. hanya iman yang boleh buat kte masih tahu yang hak dan batil.

Fatt Chin Choy berkata...

adik beradik lain jantina kena lain2 bilik ler
lg satu suruh diorang kunci pintu

shidah berkata...

dunia akhir zaman..
hnya iman yg teguh jer mampu slmtkan kita.

kairole berkata...

semaikan lah anak2 kita dengan didikan agama.insyallah selamat =)