Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 17 Februari 2010

Perasan

Perasan


Selalunya teringat
Kadang terlupa juga .

Masa di tadika dulu
Cik gu tadika suh bawa tempurung satu seorang .

Hi hi hi !!!

Adakah patut cik gu suh masuk bilik air
Suh kencing dalam tempurung
Pas tu pakat-pakat tengok muka dan diri sendiri .

Sekarang lau ingat rasa lucu
Macam nak ketawa pun ada
Tapi fikir-fikir
Rupanya pengajaran berguna dalam kehidupan
Agar tidak mudah perasan
Kenal diri dulu
Supaya tidak mudah salah faham
Nanti diketawa dek orang ....

Tapi itulah !!!
Selalunya aku teringat
Kadang aku terlupa juga ...


Ha ha ha ha ha ha .........



Paduka Cinta .
Kuala Lumpur .
17.2.2010 .










6 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

Cikgu tu takde keje ke ape ?? hehehe tilik muka takde jerawat ekk ... hehehe

Insan Biasa berkata...

Jijahh :

hahahah ........

Budak budak tak de jerawat ....
Dah remaja baru ada . Huhuhuhu ...

melatidaisy berkata...

salam

bahaya jugakk..

:: hayati :: berkata...

pelikny.....

Insan Biasa berkata...

Melatidaisy :

w.salam ..

Bahaya ye !!!

Insan Biasa berkata...

hayati :

Dalam dunia banyak yg pelik ....