Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 8 Februari 2010

Bila kita bercinta

Bercinta
( Bayangan seorang perindu )


Bila kita bercinta
Kita mencari setia
Sebenarnya setia tidak kemana
Pasti ada di hati kita .

Cemburukah sayang bila abang digoda
Cemburukah abang kalau sayang juga digoda
Lumrah orang bercinta
Sedikit curigakan tanda sayang dan cinta .

Sayang ! mari kita bersama
Kita berpegang tangan
Kita bercakap manja mesra
Biar mereka mulai ketara
Kita sedang berkasih bercinta .

Rindunya kita
Seketika tidak berbicara
Terasa macam tersangat lama .

Bila kita berbicara
Biar jauh terasa disisi
Melihat sayang tersenyum manja
Aduh !!! Gembiranya
Indahnya bercinta .

Nanti kita bertemu hari bahagia
Sayang dan abang dikipas bagai raja
Malamnya kita masuk bilik yang sama
Memang kita suka
Tapi malunya rasa
Bila kita berdua
Siapa nak mula berkata
Tapi tak apa
Kitakan gembira .

Mana orang tua
Abang adik dan saudara
Tentu mereka di luar sana
Tak apalah
Merekakan faham kita .



Insan Biasa
Kuala Lumpur
8.2.2010 .

8 ulasan:

Jijahh @ f.k berkata...

tak sabar bakal isteri menanti ....
inai di hias di jari jemari ...
senyum gembira tak henti-henti ...
tak sabar lagi bergelar isteri ..

si suami berdebar depan kadi ..
berjabat tangan erat sekali ..
tak hirau dah kanan kiri ..
janji lepas akad sekali ..

mak ayah sebok kesana kemari ..
jemput tetamu sudi merai ...
penanggah jugak laa letih tak terperi ...
jap-jap tambah lauk lagii ...

hehehe ..

Insan Biasa berkata...

Pandai la sayang ni....

Ada pengalaman ni

Jijahh @ f.k berkata...

pengalaman jadi penaggah jer .. hehehe

:: hayati :: berkata...

terasa lak mood kenduri....huhu

Insan Biasa berkata...

jijahh :

hihi ..

setiap pengalaman guru yang mengajar kita nanti .

Insan Biasa berkata...

hayati :

Oh oh...
apa yg kecoh tu !!!
rupanya pengantin pengsan, tak cukup tdo dah beberapa hari ...

hihihi ...

melatidaisy berkata...

hihi..nino..nino..ambulans pun datang..tragis..:)

Insan Biasa berkata...

melatidaisy :

sembuhkan pengantin segera ...

hihihi... ini malam pertama .