Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 6 Februari 2010

Kau yang ku rindui


Sayang

Kita saling mencintai
Dari bicara mu
Aku yakin
Kau mencintai aku
Dan aku mencintai mu .

Cinta dan rindu ku
Cinta dan rindu mu
Bertemu
Berpeluk dalam pelukan amat kuat
Terlalu rapat erat
Tubuhku dan tubuhmu menjadi satu nyawa
Tiada siapa dapat meneka
Mana engkau mana aku
Hati kita bersatu .

Nafas dan suara bersama
Pengucapannya
Aku cinta aku rindu
Hanya itu aku tahu .



Paduka Cinta @ Dr Love
Insan Biasa
Kuala Lumpu .
6.2.2010 . 4-20 Pagi .

( Aku lah Don Juan , Mati Hidup Kembali )




4 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Selamat pagi cinta ...

JijahJambu@Jj berkata...

Selamat pagi rindu ...

:: hayati :: berkata...

tetapkn keyakinanmu itu...hehe

Insan Biasa berkata...

hihi... yakinkan diri