Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Jumaat, 12 Februari 2010

cinta ku

Jatuh di situ cinta ku


Itu yang ku tahu
Kenapa begitu jangan tanya aku
Aku juga bertanya saperti diri mu .

Ku masuk dalam lipatan hati
Ku lihat penuh dengan cinta ku pada mu
Menyebut nama mu tiap waktu .

wahai siang
Kenapa aku segar melihat cahaya
Wahai malam
Kenapa aku lelap dalam gelap
samakah kenapa aku mencitai mu
Tiada jawapan yang ku temui .

Aku tahu
Di situ jatuh cinta ku .


Insan Biasa
12.2.2010 .
Kuala Lumpur .





9 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Jatuh cinta pada mu .....

JijahJambu@Jj berkata...

aku juga begitu ...
hanya dirimu .. CINTA ku ..

Puteri berkata...

malam itu tandanya cinta
siang juga tandanya cinta
cinta yang paling utama
cinta Dia kepada kita

Melatidaisy berkata...

cinta tak bersyarat

:: hayati :: berkata...

cinta di alam maya......
mungkin sbb tertarik dgn faktor luaran......
faktor luaran ad mcm2......
moga akn terus berlanjutan cinta itu....
hingga terbitny kasih yg sebenar....
yg lahir dr mata turun ke hati...
n berkekalan abadi......
hingga ke akhirat nnt........amin

Insan Biasa berkata...

Melatidaisy :

Pada ku cinta tanpa syarat
sangat suci .
Kekal abadi .........

Insan Biasa berkata...

hayati :

Biasanya cinta lahir di mata turun kehati ...

Ingin ku miliki cinta yg bermula dihati ..........

Melatidaisy berkata...

saling menghargai..penghias budi..

Insan Biasa berkata...

melatidaisy :

ya betul......