Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Rabu, 10 Februari 2010

Doa


Doa


Tuhanku
Pintaku pada Mu .

Damaikan hatiku
Murnikan hati ku
Aku rindu mendekati cinta mu .

Terasa berbayang cintaku
Maha besar maha mulia cintaMu
Tidak terkira bilangan dan waktu .

Semoga cintaku pada Mu
Tidak lalai ternoda
Diusik cintaku pada kejadian Mu .

Moga tiap waktu
Temukanlah aku pada Mu
Aku lemah membilang waktu
Sedang aku membilang hari
Pertemuan yang pasti
Hidup pasti menemui mati .



Insan Bias
Kuala Lumpur
10.2.2010 .












9 ulasan:

Insan Biasa berkata...

Sayang !

Sudilah sebut namaku dalam doa mu .

Aku ingin mendapat rahmat Illahi di dunia ini .
Aku ingin mendapat rahmat Illahi di akhirat nanti .

Setiap yang bernyawa akan hilang nyawanya .

Kita tahu siapa yang telah mati .

Kita tidak tahu siapa yang akan mati selepas itu.

Yang pasti kita akan mati ....

JijahJambu@Jj berkata...

:) cinta pada tuhan ku ...
:) cinta pada keluarga ku
:) cinta pada diriku ...
:) cinta pada Insan ..
:) cinta ku ....

:: hayati :: berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
:: hayati :: berkata...

sidia da tau name insanbiasa ker???....huhu

Insan Biasa berkata...

Jijahh :

Moga berbahagia ...

Insan Biasa berkata...

hayati :

Don Juan hihihihihi....

hari tak kerja ye ???

Iznie berkata...

aamiin....

Insan Biasa berkata...

Iznie :

Amin juga ....

Melatidaisy berkata...

amin ya rabbal 'alamin..