Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 22 Februari 2010

Suami tua isteri muda


Apa kata anda ???


Suami tua isteri muda .

Isteri lebih kurang sebaya dengan usia anak .

Suami lebih kurang sebaya dengan usia ayah .

Umpamanya :

Shidee 51 dan isteri 22 .
Imuda 50 dan isteri 28 .
Raisuddin 50+ dan isteri 20 + .


Apa pandangan anda ???
Pandang jangan tak pandang .......






12 ulasan:

JijahJambu@Jj berkata...

ok aper .. mesti semangat dia muda macam bini dia jugak ... hehee ..

i like ... :D ..

ikan emas berkata...

biarlah...Cinta punya penangan.
yang lelaki muda cari perempuan tua pulak...
adilkan???

secangkir madu merah berkata...

tertinggal lagi satu..
datuk k dan datuk siti
=
=
=
=
=
=
=
cinta itu buta
tak mengenal siapa
tak mengira usia
asalkan bahagia....
=
=
ada aku kesah...

Kniedaz berkata...

kalau mereka dapat menjalankan tugas sebagai suami & isteri hingga kedua2nya bahagia tak salah rasanya..
tapi janganlah bahagia seketika saja..bila usia dah meningkat lagi pastikah akan bahagia seperti mula2 berkahwin? wallahu alam

Insan Biasa berkata...

Jijahh :

Terima kasih dari cinta .

Insan Biasa berkata...

ikan emas :

Terima kasih dari cinta

Insan Biasa berkata...

smm :

Terima kasih dari cinta

Insan Biasa berkata...

Kniedaz :

Terima kasih dari cinta

pesonakasih berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
:: hayati :: berkata...

jodoh da ditakdirkn.....
usaha kita bajainy dgn iman n taqwa....
hasilny kita pasrah...ok??? sbb sumer da tertulis sejak azali.......

SNFA berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Risharosse berkata...

Sekadar nak berkongsi, suami (umur 58) saya 20 tahun lebih tua drp saya (umur 38)...saya bahagia sekali...cinta kami unik kerana ianya adalah anugerah Allah.... tak menjadi halangan buat saya dan rasa malu bila kami berjalan berdua...harapan dan doa saya semoga jodoh kami berkekalan sehingga akhir hayat dunia n akhirat...