Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 13 Februari 2010

Sepi itu mati


Sepi itu mati
( Tetamu sepi di waktu sepi )


Kau kata kau bukan cinta ku
Kau bersembunyi
Apakah kau malu
Aku suka permainan mu
Kau minta aku mencari .

Hati yang mati tetap mati
Hujan menangis .

Kau bukan bermain
Kau ucapkan selamat pagi cinta
Lalu kau berlalu .

Kau selalu bersendiri
pasti kau sepi ...
Atau kau hanya menguji

.........................................

Bila ku cari
Ku temui
Dairi sepi
Berlatar kawat berduri .




Insan Biasa
13.2.2010
Kuala Lumpur .


5 ulasan:

Melatidaisy berkata...

pedih itu sepi
seperti mati
dalam ramai
ketika sunyi di benci

Insan Biasa berkata...

Lumrah percintaan ada tak sefaham ...

Bila dapat kesimpulan

Rindu bertambah sayang ....

min berkata...

hmm~
terjawab kini kau singgah didunia sepi..
ku kira kau mengerti..
sepi itu indah andainya bersulam jiwa..
namun dunia sepi ku bersulam resah..
perit dan sakit sendiri merasa..
cinta dicari namun duri yg diterima..
telan bersama rasa cinta..pahit dibuang sama sekali tidak..

=)

~aku lebih senang menerima segalanya dlm diam~

Insan Biasa berkata...

Aku damai bila sepi
mencari rindu yang berlari ....

min berkata...

=)