Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 28 September 2009

Suami nya meninggal

Tadi aku sembang dgn Mak Indon ,
suami nya baru dua bulan mati ,
di Hospital Besar Kuala Lumpur ,
hantar balik ke Madura , Indon .
perbelanjaan penerbagan RM 4 ribu ,

mak Indon tu datang lagi di Malaysia ,
bawa anak lelaki nya untuk cari makan kat Malaysia ,
anak lelaki nya tinggalkan isteri nya di indon .


Tau????
apa kata pendatang baru tu ???
Suka kat Malysia ni .........


Hai Indon , kalau suka tu kerja la baik baik ,
jagan langgar peraturan negara aku ni ,
dan jangan lupa!!!!!!!!
bagi tau kat sedara kau di Indon tu , kau suka Malaysia .
Jangan nak ganyang je!!!!!!!
Jangan ingat orang lain tak ada ganyang>>>>>>>>


Mak Indon tu kelihatan pucat ,
kata nya masih terbayang di ruagan mata,
suami nya yg dah mati tu ..........
begitu lah cinta nya pada suami .

Hmn...............
Ini la negara ku ,
tempat tumpah darah ku ,
akan ku pertahankan negara ku ,
hingga ketitisan darah yg terakhir...............
Moga lahir lagi beribu ribu Adnan ........
Tersemat di hati nya , biar putih tulang , jangan putih mata ..............


Tiada ulasan: