Terdapat ralat dalam alat ini

Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Selasa, 29 September 2009

Jumlah kelahiran lebih banyak dari jumlah kematian

Penghuni dunia semakin bertambah ,
kerana jumlah kelahiran lebih banyak dari jumlah kematian ,
dah termasuk lah kematian di sebabkan oleh :
Wabak H1N1 ,
kemalangan jalan raya ,
makan dan minum dadah ,
Hiv ,
makan berlebihan , darah tinggi dan kencing manis ,
kekejaman di selatan Thai , di Gaza dan lain lain tempat ,

di tembak semasa merompak ( ada juga warga Indon yg terlibat ni ).
Jatuh dari bagunan tempat pembinaan ( ada juga warga Indon yg terlibat ni ).
bergaduh sesama sendiri di tempat projek pembinaan ( ada juga warga Indon yg terlibat ni )

Pemberitahu

Belum ada kematian disebabkan oleh ganyang Indon .
ganyang tu sejak dulu lagi........
Suka cakap besar..............

Kelahiran tu selalu nya di sebab kan cinta la ,
Risik , Tunang , kawen ....
dan dapat lah anak,
dan dapat lah anak ,
dan dapat lah anak ..........
dulu perancang keluarga tu nak kurangkan anak.....
sekarang tak lagi .....
Ada juga yg beranak tanpa nikah .....
Ini tak boleh di biarkan ,
kerana macam tu cara binatang ,
di bimbangkan kalau kalau nanti ,
rupa manusia yg buat amalan macam binatang itu,
perlahan lahan bertukar rupa ,
menjadi rupa ,
anjing atau babi ..........


Kalau penduduk ramai , peluang kerja kurang ,

kau yg bekerja tu , kena keja la tul tul .....

pasal ramai dak dak yg baru kuar u tu ,

dok cinta kan keja kau tu .....

Haha.....
ingat ....
ada keja ada gaji ...
tapi kekadang tak da kerja pun ada gaji .......
main blog dgn ym...
cukup bulan terima gaji.....

soreeee geng......
Ha ha ha ha...........................

Tiada ulasan: