Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Isnin, 12 Mac 2012

Ombak


Ombak

Di suatu pagi yang hening
aku termenung di pinggir pantai kehidupan
ombak datang dan datang
bersama bayu lembut berhembus
membawa titis seni jiwamu
dan menyentuhi jiwaku
begitu lama aku jadi perindu
bila bertemu bicaramu
aku terasa itu suara kasih yang syahdu
benarkah perasaanku itu
atau itu hanya hayalan aku seorang perindu
oh ! ombak ...
andai sayang mendengar rahsia hatiku
inilah lagu cintaku
kiranya sudi hati sayang
nyanyikanlah dengan suara merdu wanitamu
aku ingin bersamamu menikmati seni percintaan .

insan biasa
12march2012
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan: