Cinta

Dari jiwa dan raga setiap insan ,
bukan hanya melahirkan cinta pada seorang kekasih ,
cinta juga boleh lahir untuk semua makhluk Allah .

Cinta Yang Paling Utama ,
Cintailah Allah Yang Maha Suci .


Buat kalian ...

Apa saja dari blog ini, andai di ambil tanpa kebenaran,
saya tidak halalkan. Kalian di benarkan link blog ini . Selamat membaca , melihat dan mendengar .. Terima kasih .

Sabtu, 24 Mac 2012

aku cinta padamu

aku cinta padamu

andai ada rindu di hatimu
buat siapakah rindu itu
alangkah bertuahnya
andai wajahku dalam rindu mu itu
tapi tersangat tidak mungkin
siapalah aku untuk dirimu
tiada rupa tiada harta
yang ada hanya cinta
dan hatiku terus mendayu merayu kasihmu
maafkan aku
maafkan aku
jangan tanyakan aku
kenapa aku mencintaimu
aku sendiri tidak ada jawapan untuk itu
hanya aku tahu
aku telah mencintaimu
dan aku terus mencintaimu .

insan biasa
24 Maret 2012

Tiada ulasan: